Zoeken

vrijdag 27 april 2012

#13: mijn vage project wat beter uitgewerkt

Hallo!

Ik ben al een tijdje soort van bezig met het haken van een deken, het vlot niet echt helemaal (het is de bedoeling dat ik allemaal kleine vierkantjes aan elkaar naai en zo dus een gigantisch deken krijg).
Daarom dacht ik: laat ik het wat concreter maken!

Hieronder dus mijn concreter gemaakte plan:
Bovenaan zie je hoe mijn deken er ongeveer zal uitzien qua afwisseling van kleuren.
Ik gebruik 2 patronen: een "wilgenroosje-vierkant" en een "popcorn-vierkantje".
Ze zijn allebei ongeveer 8cm op 8cm, als ik ze mooi vierkant maak ten minste.
Ik heb het uitgerekend en in totaal zou ik dus aan 350 vierkantjes moeten geraken om mijn deken af te maken.
Dan heeft het een lengte van ongeveer 105cm op 187,5cm.

Ik moet nog steeds de foto's van mijn zus op de blog zetten, maar ze komen af, even geduld. :)



Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! :)